در حال جستجو ...
نمایش بیشتر

شرکت درسا دارو موفق به اخذ گواهی cGMP از وزارت بهداشت فیلیپین شد

شرکت درسا دارو موفق به اخذ گواهی cGMP از وزارت بهداشت فیلیپین شد

شرکت درسا دارو موفق به اخذ گواهی cGMP از وزارت بهداشت فیلیپین شد

در راستای استراتژی توسعه بازارهای صادراتی و به عنوان اولین قدم از برنامه ریزی برای ورود به بازار آسیای شرقی، شرکت درسا دارو موفق به اخذ گواهی cGMP از وزارت بهداشت کشور فیلیپین شد.

این موفقیت که به دنبال تلاش همکاران بخش صادرات و توسعه بازار و QA شرکت درسا دارو در تدوین و ارائه مستندات کیفی و فنی این شرکت و به ویژه در حوزه فرآورده های بایوتکنولوژی به دست آمد، زمینه صدور تولیدات باکیفیت و دانش بنیان درسا دارو به بازار بزرگ دارویی شرق آسیا را فراهم نموده است.

به کارگیری به روزترین استانداردهای بین المللی در تولید محصولات دارویی و کنترل های کیفی دقیق و بر اساس آخرین ورژن فارماکوپه های دارویی و دانش فنی تولید فرآورده های بیولوژیک نظیر اینترفرون گاما و اریتروپویتین آلفا با قیمت‌های مناسب از مزایای رقابتی محصولات شرکت درسا دارو برای ورود و حضور با قدرت در بازار دارویی کشورهای آسیایی می‌باشد.

کشور فیلیپین که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد، با حدود 110 میلیون نفر جمعیت سیزدهمین کشور بزرگ دنیا است که با وجود داشتن کارخانجات داروسازی متعدد، بخشی مهمی از نیازهای دارویی خود را از طریق واردات تامین می‌نماید و فرصتی استراتژیک برای توسعه بازار دارویی تولیدکنندگان ایرانی محسوب می‌شود.

سایر اخبار

اخبار مرتبط با این خبر

توضیح اخبار مرتبط